Vad ska det bli av dig?

Hej min lilla ack så välanvända blogg.
Det var verkligen inte igår. Och jag tror att jag faktiskt kommer låta bloggen dö ut för ett tag framöver också. Men den som lever får se.

Iaf så tänkte jag bara säga att jag mår bra! Jag är faktiskt galet glad för tillfället, och faktiskt mycket bättre jämfört med typ ett år sedan. Till och med bara ett halvår sedan, då var jag en sönderstressad gris, men nu är det så mycket bättre. Har galet bra vänner, och trivs med mig själv och det mesta helt enkelt. Klart det går upp och ner, men nu är jag glad. Va nyss med elin också och hon e så grym på alla sätt och vis. Hon är en av de där personerna som får en att må bra helt enkelt. De är kanske sällsynta men de finns faktiskt. Länge sedan jag prata med henne kändes det som vilket inte är bra..

Sedan är det ju snart lov och så! Nu ska jag dock skriva en fysiklabbrapport, men är inte ens stressad över den. Blir jag bara klar ikväll så kan jag sova hos Angie i morgon så har ett mål iaf.
Ni ser, jag är som en annan människa, den här uppgiften ska nämligen inte in förräns på fredag och jag e nästan klar! 2 dar före. Helt galet.
Sedan dansade jag igår också så inte konstigt att jag är glad, hahaha, fast har missat hela koreografin så jag var heelt lost. Men mariio lärde mig lite idag som tur var hah.

Så så är det nu!
Funderar på att ´byta linje också om det finns plats vilket har gjort vissa personer mindre glada, men det löser sig alltid. NU ska jag skriva puss på er, och ta hand om er.



Vi är sagan och den är sann.


Kommentarer
Postat av: marre

vaaarför ska du byta :(

2009-12-19 @ 01:56:44
URL: http://maariio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0