Idag är jag sjuk och då blir jag negativ och därför tillägnar jag hela det här inlägget en INTE NAJS- lista.


INTE NAJS
- Kemi
- Att ha en syster som planerar att flytta till USA i augusti
- Höst
- Att få ont i halsen av att prata länge i telefonen
- Regn
- Snö
- Slask
- Att tappa kontakten med folk
- Tjafs
- Att inte kunna gå på bio för man e sjuk och seg och äcklig.
- Att inte kunna träffa vänner för man blir tråkigt seg när man är sjuk och seg och äcklig.
- Att bli töntigt negativ när man är sjuk och seg och äcklig
- Kyla
- Att inte veta vad man vill
- Att sitta uppe på natten och klaga på onödiga saker bara för att man inte har något bättre för sig.

Så!
Nu har jag klagat klart.
I morgon ska jag se lite ljusare på livet.


Kommentarer
Postat av: Frida

hållermedhållermedhållermedhållermed!!

2009-11-10 @ 22:56:36
Postat av: mariiiii

baka en kladdkaka så kommeru må mycket bättre ! <3

2009-12-19 @ 01:54:45
URL: http://maariio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0