Jag måste ha kommit in i klimakteriet.



Time goes on.
Har sagt hejdå till Jenny, hemskt hemskt hemskt, kommer sakna henne grovt. Hon åker till USA i ett år i morgon. Därför valet av bilder.
Har även vart på Angies land med henne och Jenny.
Sen träffat Evelina och det första hon sa när hon kom genom min dörr idag va :
"Asså det är något fel på mig, jag måste ha kommit in i klimakteriet!"
KNÄPP är allt jag säger.
Träffat Josse, alice och nora också, LÄNGE SEDAN.
Och sist men inte minst: nyss suttit med moa och blivit hög på sockerkickar haha.

Nuu är jag för trött och i mrgon är en buuuusy dag, så borde sova. GONATT

Bjuder på en till bild bara för att den beskriver min och jennys relation så bra.

Kommentarer
Postat av: Myran

Hej mupp, sitter i min sang och hoppas allt ar bra. Will miss you guys... dont forget me! <3

2009-08-04 @ 07:19:12
Postat av: Indra

Ofta vi skulle glömma dig, du får inte glömma oss!

Saknar dig redan, men hur ahr du det nu? :)

2009-08-07 @ 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0